With Ravenous Hunger

Jag är så hungrig att jag tror jag kommer krevera men jag håller mig sysselsatt och hoppas på att glömma min hunger annars kommer jag definitivt gå till Statoil och köpa mat.
Tur att de inte kör ut pizza någonstans i den här stan.

Who am I kidding. Kommer garanterat gå och köpa mat. Jag har ingen självdiciplin! Och jag ser att jag har en jävla stark tro på mig själv...inte.

Jag får ta och äta min vattenmelon och min ananas och hoppas att jag blir mätt och för trött för att gå. (Jag har tagit min sömnmedicin.)

Vänner verkar finnas där när de vill låna pengar och försvinna när man vill prata med de efter lånet.
Vänner, vet inte ens om jag har några. Eller, det känns bara som att jag kommer sluta mitt liv med att ingen förutom släkten går på min begravning. Min mamma lär inte ens komma.

Nej, jag kanske skulle dricka mig full.......

0 comments:

About

Labels

Popular Posts