..när vodkan gjort oss vackra

Har blivit dålig på att blogga men det skall bli ändring på det jag lovar!
Har vart hos min mor och inte ätit middag. Jag vet inte om man skall skratta eller gråta över att mamma inte köpt ett påskägg till mig för att jag "vill ju ändå inte ha det". Visst är det skönt att slippa sånt tjafs men samtidigt att alla i min omgivning vet så mycket om mina ätstörningar. Jag kanske skulle gå ut med vem jag är.
Nej, det kommer inte hända.

Så hittills har jag ätit tre små päron idag. Skulle gärna ha gått hem från mamma men de jävla skorna har gett mig sånt skoskav! Det är en rätt bra promenad med lite musik och raska steg.

Jag vill göra något idag men jag vet inte om någon skall ut, men jag dricker ändå, för säkerhets skull.

Sedan vet jag inte vad jag skall göra. Det kliar i mina rakblad. Jag funderar på att beställa hem nya rakblad och inte göra sönder rakhyvlar men jag vill ju verkligen sluta! För varje gång jag skär mig kommer det ta ännu längre tid innan mina lår blir vita.
Kommer antagligen gå åt helvete ikväll bara för att jag dricker och mina spärrar släpps när jag dricker.
Hatar det här. Och jag är fortfarande tjock

0 comments:

About

Labels

Popular Posts