Smile

Har tillbringat morgonen med min gitarr. Hade tänkt träna men jag har träningsvärk från igår.
Skall väl snart göra mat, måste bara gå och köpa cigg först.
Har upptäckt att det bara är 100 kcal i oxfilé så det kommer väl bli min middag i framtiden. Det är värda kcal eftersom man blir mätt, det är inga kolhydrater och satans gott med kött.

Har upptäckt att min katt är gravid trots att hon har fått p-piller så jag hoppas jag kan bli av med alla ungar den här gången för jag har inte råd att behålla någon så i sådana fall måste jag avliva dem.

Jag hoppas att någon av mina vänner vill festa idag för det vill jag. Jag har redan gjort mig i ordning faktiskt.

Jag var och hälsade på på jobbet igår också och det kändes underbart att vara tillbaka så jag skall arbetsträna fem timmar i veckan till att börja med.
När man är sjukskriven kan man arbetsträna tio timmar i veckan utan att man behöver ta det med försäkringskassan så det är en säkerhet för både mig och min chef.
Jag vet inte om jag klarar det men när jag väl är på jobbet mår jag så bra och allt var bara som vanligt, jag drack kaffe och rökte med chefen (hon har slutat röka så jag är dåligt inflytande hihi).

På måndag bör jag få mitt efedrin, tillslut! Då kan jag börja träna ordentligt.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts