Sieh', mein Geliebter, hier hab' ich Gift

Åh vad min dator suger. Har man högtalarna inkopplade orkar den med i typ 20 minuter innan den dör.
Vet inte vad som tog åt mig igår men jag har ätit och ätit. Upptäckte att jag hade en B&J i frysen och här har man suttit och suktat efter något att hetsa. Så det var ju lika bra att jag inte visste att den var där.

Nu skall jag bara ha bra saker hemma, måste köpa massa frukt för det börjar sina, har bara några äpplen kvar.
Jag skall tillåta mig att äta hur mycket frukt jag vill. Typ vattenmelon och ananas (surprise!!!)

Jag skulle egentligen åkt till jobbet igår och testat lite men jag råkade somna i förrgår vid typ sex och vaknade inte förrän sex igår morse med ett öga som gjorde så satans ont. Min lins hade skavt och jag hade glömt att ta ut den så jag hade så ont att jag inte ens kunde gå ut pga solen.

Har köpt Efedrin också som aldrig verkar komma. Blir så trött. Skulle behöva en energiboost och en hungerreducerande tablett!
Nej, nu kommer väl mitt boendestöd när som helst.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts