A Life So Changed

Ny dag igen. Vaknade med panik klockan två inatt och ringde B för stöd.
Nu har jag absolut inget kvar i kyl eller frys förutom lite vattenmelon som jag antagligen inte kommer äta för den smakade inte ett skit.
Igår havererade magen totalt så jag kan nog inte dricka så många koppar kaffe på morgonen som jag brukar.

Kissekatterna är uppe och springer fram och verkar börja leka lite. Jag trodde alla var tingade men det är en kvar vi inte fått sålt och jag vägrar avliva en katt till!
Nu är det onsdag, bara en dag till innan vi åker till Stockholm! Yeay!

Jag vet inte om någon läste inlägget om när jag blev sexuellt utnyttjad när jag var 13 men det är ungefär allt jag tänker på nu. Om jag skall polisanmäla eller inte. Det var 10 år sedan så tiden börjar rinna ut, men orkar jag riva upp de gamla såren igen?
Han som gjorde det borde verkligen få sitt straff för det här har hängt med mig resten av mitt liv, och varför skall jag skämmas över någon han gjorde?

0 comments:

About

Labels

Popular Posts