Walk of Life

Jag gjorde det, ingen mat igår! Och massa motion. Jag gick fram och tillbaka över halva stan. =)
Imorgon skall jag till jobbet och jag kommer nog inte att ta ut min septum utan (som min älskade Annie tipsade om) bara vända upp den i näsan, antagligen inte bekvämt på något ställe men en kompromiss.

Jag har verkligen inga planer för dagen men jag tror jag skall träna med mina gummiband, det borde funka även om min axel inte läkt fullt ut. Jag måste börja träna, annars kommer jag aldrig att bli smal.

B kommer inte förrän nästa vecka, jag och mamma skall till Stockholm och då åker han med hem, jag hoppas bara att kattungarna klarar sig i två dagar men det löser sig, jag kan alltid hitta någon som kan kolla till dem.
Och på tal om kattungarna, jag har fått "sålt" alla utom en men det finns flera som är intresserade så jag blir nog av med henne också.
Det kommer bli ett slit att göra fem katter rumsrena men jag är ju hemma typ jämt så det blir förhoppningsvis inga problem. Jag menar inte att jag inte kan göra de rumsrena utan snarare att jag kommer ha häcken full med kattkiss och bajs över halva lägenheten!

Idag skall jag städa min smink/smyckeshylla. Jag har en hel bokhylla full med smink, smycken och andra skönhetsprodukter så det kommer bli att göra.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts