Midsummer

Midsommarafton, och jag satt ensam. Jag hade planerat fest men allt gick åt helvete. Jag hade kunnat åka till Stockholm och hälsa på B men hans mamma ville inte det. Jag skulle ha festat med min granne men han stack iväg med någon gammal polare.
Så jag satt ensam.

Ensamheten här tär på mig, idag har jag tagit en överdos Lyrica och är helt wasted och skall på middag hos mormor och morfar. Det kan ju bli en kul grej.
Jag vill inte äta, det har jag redan sagt, men jag kommer göra det ändå för grupptrycket.

Jag har ju gått ner så mycket, varför fucka up det egentligen?
Har de rena jordgubbar kan jag äta det, thats it.

Fan, vet ni? Jag hatar mig själv innerligt. Jag gör verkligen det och jag vet inte hur jag skall börja tycka om mig själv.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts