Scar Tissue

Hm, var helt säker på att jag skrev ett inlägg igår men det försvann väl.
Igår tränade jag i alla fall, både kroppen och käken. Skulle lämna tillbaka en bikiniunderdel och ett par leggings på Lindex men bikiniunderdelen gick inte att lämna tillbaka.
Såg att jag hade väldigt mycket mindre pengar än jag trodde och eftersom jag inte kan visa mina ben kändes en bikiniunderdel ganska överflödig.

Som ni kanske förstår fick jag reda på att den sista människan på jorden jag vill skall läsa min blogg gör det. Ja, det kanske finns några fler.
Det värsta är att allt verkar ha lett till att jag kan glömma att bli kompis med mitt ex igen. Det suger så jävla hårt!

Något annat som suger är att det enda jag kan prata om är psyket och mediciner. Kanske ganska naturligt eftersom det är vad jag har pysslat med den senaste året men jag vill ha något annat att prata om!

Jag har hittat en klinik som KANSKE kan ta bort eller i alla fall reducera mina ärr! Jag hoppas verkligen att det går och att jag kan få en remiss av min psykiater.

Skall försöka fasta idag igen, och träna! Jag har en efedrin kvar så kanske jag får ta den lite senare. Jag hoppas B får pengar av sitt skivbolag snart så jag kan beställa mer.

Nej, nu skall jag väl ta en cigg i solen och sedan träna med mina träningsband.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts