Spit It Out

Igår hetsade jag som bara satan men jag började med spitting. Klart man får i sig kalorier av det också, men inte ens hälften av vad jag skulle ha fått i mig. Det jag faktiskt åt var pommes. De är fan diaboliska! Och min stora svaghet.

Jag fick reda på att det bara är fyra dagar kvar tills jag får se min älskling. Vi åker till Stockholm på fredag istället för lördag och sedan följer han med mig hem. Underbart!
Ringde länsförsäkringar också och jag kommer få ersättning för mitt brutna nyckelben! Inom tre dagar. Jag trodde det skulle ta flera veckor.

Jag har träningsvärk i magen också, vet inte om det beror på att jag tränat eller bara för att jag åt för mycket igår men vi säger att det är träningen.
Gud, jag känner mig totalt lost, huvudet verkar inte hänga med alls så jag skall försöka sova en liten stund till. Eller kolla på How I Met Your Mother.
Fan, allt verkar krångla idag, magen har sagt upp sig helt så jag vågar inte dricka med kaffe för jag mår så illa så en kopp te kanske återställer balansen.

Men spitting! Att jag aldrig testat det förr? Best thing ever!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts