Are You Ready For Some Darkness?

I morse tog jag en kaffe med mitt ex. Vi satt och pratade länge och det var skönt att umgås med någon som ändå HAR känt mig utan och innan.

Dag tre på min fasta och idag tror jag inte ens att jag behöver Efedrin. Hoppas jag i alla fall.

Jag har lovat B att motionera idag. Och dricka mindre kaffe för att någon av oss skall få rätt i tvisten om jag behöver starkare sömnmedicin. (Jag vill ha Rohypnol.) Så jag skall testa hans sätt i lite över en vecka så får vi se om jag behöver starkare sömnmedicin eller inte. Just det, jag får inte lov att gå och lägga mig klockan sex längre.

Jag har min skjorta redo för jobbet och jag har tagit ut kulan så jag kan vända piercingen. Allt redo. Nu skall jag bara slappa, kanske försöka somna till en stund innan jag åker. Måste bara sminka mig först.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts