This Is How I Dissapper

Hej! Först måste jag be om ursäkt för min frånvaro, men jag har både vart sjuk (fysiskt, hosta å sånt) och haft lite internetskräck. För varje dag som går blir det jobbigare att börja skriva.
Men i alla fall, idag har jag köpt fyra par skor, jättenödvändigt. :P Och min lillasyster kommer snart och jag skall passa henne, men det är inte jättesvårt, krisar det har jag massa barnkanaler och så skall vi äta jordgubbar.

Jag har börjat att bara äta frukt, och lite frukt också, fastar vissa dagar, syndar ibland. Jordgubbar har blivit min nya favorit, jag lever på jordgubbar, Loka likes LA och te. Te är det viktigaste, det tar bort hungern helt.

Antagligen kommer B flytta hem igen, jag är överlycklig över det. Jag behöver verkligen honom och jag älskar allt han gör, även när han skall spela hög musik och jag skall sova, jag stör mig på ett sött sätt kan man säga.
På måndag firar i fyra år! Så vi får se vad vi kan göra, jag hoppas att vi kan åka på en kryssning.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts