Twoheaded Dog

Risken för att få hjärtproblem ökar med 37% om man inte äter frukost.
Risken för att jag blir fetar ökar med 100% om jag äter frukost.

Dessutom har jag inte ätit frukost sedan jag började skolan.

Försökte fasta, insåg att det inte gick så igår kväll gick jag och köpte en baguette eftersom jag hade lite Brie kvar i kylen. Spydde upp hälften. Fortfarande inte medvetet men min kropp verkar hata mat lika mycket som jag gör!

Närmar mig att gå under 60, 60,5 i morse.
Om jag bara stoppar i mig lite Efedrin och drar och tränar, äter väldigt lite idag så borde det gå att komma under 60 imorgon.
Jag vill så gärna. Jag kanske kan få lite självförtroende tillbaka då!

Skall träffa A idag igen. Vår gemensamma polare "Per" har sagt åt mig att ta lite distans och jag vet att han har rätt! Men det är inte så lätt att bara ta avstånd. Vi älskar varandra, det är inte det som är problemet. Problemet är alkohol, att han inte respekterar mig och mina åsikter alltid och bara kan vara allmänt jävlig att vara med. Typ när han mår dåligt tar han ut det på alla andra. Självmords, inte hot men prat etc etc.

Jag tror det är jag som vunnit i det här egentligen. För hans liv kommer snart raseras totalt när jag inte kan ha koll åt honom.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts