Over

Nu är det slut! Definitivt.
Tror A ville träffa mig och säga det face to face men när han ändrat status på FB messade jag och frågade rakt ut. Han hade bestämt sig.

Jag kommer aldrig förlora hans vänskap, någonsin!
Men det räcker inte, jag älskar den mannen. Jag vill spendera resten av mitt liv med honom!
Det gör så ont att jag inte ens vågar känna det!

Mamma är kvar, men åker idag. Vad jag skall ta mig till då är en väldigt bra fråga!
Kommer antagligen ligga i fosterställning framför TVn och inte titta på den. Det är vad som brukar hända.
Nej, vad som brukar hända är att jag skär mig sönder och samman. Men jag har inte gjort det på 1½ år så det är inget alternativ.

Snälla kom tillbaka!

1 comments:

  1. Atara sa...

    Fyu vad jobbigt. :( Det är så hemskt när det tar slut. Mycket styrka till dej! Kram!

About

Labels

Popular Posts