Words

Ligger på gräsmattan och solar! Mest för att inte må dåligt över att jag inte gör något när jag sitter inne, för egentligen skulle jag sova om jag fick välja.

Skall träffa A idag. Vid halv två typ. Vet inte hur det känns, tror att det inte känns alls mest. Jag brukar vara ganska duktig på att gömma mina känslor!
Det brukar resultera i ångest.

Men en dags fasta till måste jag klara! Jag vill visa A att jag kan må bra, för han verkar inte se att jag kan det!

Skit samma, jag har lite mindre ångest av att ligga och sola och mindre ångest över att vågen visade 60,6 i morse

1 comments:

  1. Violent sa...

    Svar: Gör det! Men glöm inte att krydda :)

    Usch, det låter verkligen jättejobbigt det du skrivit på senaste. Hoppas mötet gick bra! & bra att du kan avleda ångesten lite <3

About

Labels

Popular Posts