Hets

Nu har han sett det, nu har A sett matmonstret och han tyckte inte om vad han såg, alls!
Det värsta var att jag hade smugit i mig två små chokladbitar som han inte såg, plus att det var en liten hets. Hade jag varit hemma hade det varit mycket värre än det blev nu. Jag skäms för det så jävla mycket. Jag ville aldrig någonsin att han skulle få se det.

Och vad är tanken men, ja, nu har jag gått ner 10 kilo, nu fettar jag upp mig igen.
Hade verkligen tänkt att träna idag men att sova två pers i i en 90-säng gör det inte så lätt att sova och när jag kom hem somnade jag vid fem och vaknade halv åtta. Jobbigt eftersom jag skall med A på ett läkarmöte imorgon bitti och sedan dra direkt till mitt eget läkarmöte.

Skall få ändrat min Lyricadosering från 300 x 2 till 200 x3. Mycket bättre fördelning eftersom Lyrica har så kort halveringstid.

Och jävla skit, jag känner att jag inte vill ha sex och jag mår så dåligt över att behöva säga nej. Tror min sexlust har att göra med att vi började ta tag i gamla sexuella övergrepp i terapin i fredags och jag har aldrig dealat med de, alls!

Nej, nu skall jag gå och köpa vattenmelon och sedan sova, igen!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts