Push up, push up

Ner ett hg sen igår, det är inte ok och nu ligger jag plus årets LW.

Idag stänger de av vattnet i mitt hus för 7:e gången gången sen jag flyttade in i Maj, inte alls störande. Men då får jag åka till A. Lite nervös för att dra hem till honom så tidigt eftersom han har ett diaboliskt morgonhumör, jag trodde jag var illa när jag var yngre men jisses! Jag menar jag skällde ut mitt ex för att han pratade på väg till bussen när vi skulle till jobbet på morgonen.
Fast nu älskar jag morgonen, lugnt och skönt, kan ta saker i min takt och dricka minst 5 koppar kaffe!

Funderar på att ta med mig träningskläder så jag kan dra till gymmet. Jag har så mycket ärr på låren efter alla år av självskadande att jag inte kan duscha på gymmet. Mina lår har väldigt få människor sett och de som har sett de är människor jag verkligen litar på!

Det gav mig inte ett skit att följa med A till beroendeenheten förutom mer ångest. Fast ångesten kan lika gärna ha kommit av att jag justerat min Lyrica från 2x300mg till 3x200mg. Kan kanske ta några dagar för kroppen att vänja sig.

Fuck me and call me a bitch!

Black Metal-thinspo

0 comments:

About

Labels

Popular Posts