Only You

Vad vore väl en blogg utan inlägg? Ja, ni kan resten..


Men det har varit hets, hets och lite mer hets.
Bland annat för att A fick för sig att vi typ skulle ha en paus efter ett bråk där jag fick ett riktigt Borderline-anfall. Dvs så och skrika och bara vara känslostyrd. Det är nästan lite läskigt för jag kommer oftast inte ihåg vad jag sagt efteråt.
Vi pratade inte så mycket förrän i lördags och under den tiden sov jag eller hetsade, sket i MBT-gruppen men gick till min egen terapeut.

Nu skall jag dock iväg till MBTn och lämna en avi till min hyresvärd som bor 100 meter från psyk, typ.
Träna kanske? Vet inte riktigt, det jag vet är att jag borde äta frukost nu för att minska risken för hets men frukost har alltid varit ett problem för mig, när jag var sju satt jag typ och stirrade på frukosten tills bussen kom.

Nu är väl allt bra mellan mig och A men med honom är det sämre, han mår sjukt dåligt och jag känner mig så otillräcklig. Han pratade till och med om inläggning (något som han lärt sig att hata innerligt under alla år jag åkt ut och in, vi var ju vänner långt innan vi blev ihop). Så ja, jag är orolig.

Nej, nu skall jag åka till MBTn och vara awesome tills A ringer och jag kan få en update om hur han mår idag.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts