Yeay, Fredag har en rolig dag! *ironi grande*.
Först gör jag världens vurpa på onsdagen, snubblade på mina egna fötter helt enkelt och halvt stukade handleden. Sedan har vi fredagen, då jag skulle ha inflyttningsfest, eller inte då jag åkte på magsjuka istället, INTE sjukdomen man kan ignorera och festa ändå.
Men typiskt min tur!

Hade bråkat med A förra söndagen och reagerade med att hetsa och sova, vilket jag typ har fortsatt med men den här magsjukan satte mig tillbaka på min vanliga väg. DOWN the road!

Nu sitter jag i kö till försäkringskassan, för ovanlighetens skull, jag menar, måste de ha mina inkomstuppgifter när de har betalat ut all lön till mig de senaste åren?
måste söka bostadstillägg nämligen.
Funkar det inte får jag dra ut till fsk och få hjälp att fylla i de jävla papperna.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts