Symphony of Destruction

Har inte sovit såhär dåligt på väldigt väldigt länge, vaknade varannan timma, trots att jag tog Theralen igår som jag vanligtvis inte står på. Det var en flaska som var kvar sen gammalt.

Det har antagligen att göra med att A drack igår igen och struntade i att höra av sig, trots att vi skulle umgåtts. Nej, han får inte ringa när han druckit, men han kan väl slänga iväg ett sms. Istället fick jag reda på att han skulle grilla via min vän. Vännen bad om ursäkt och kände sig jättedum men han visste ju inte att jag inte umgås med A när han har druckit. Den är knappast vännens fel, han trodde ju att jag skulle vara med! Men sött att han bad om ursäkt ändå!

Så jag chattade med min Nallebjörn som lugnade mig lite, tog 15 mg Stesolid, fast 5 mg i taget eftersom jag inte vill ta mer än nödvändigt med tanke på mitt tidigare benzomissbruk.
Försökte gråta och till sist kom det, så jävla skönt.

Men med tanke på allt detta tar jag inte för givet att få träffa A idag. Men jag får vänta på att det blir sol och jobba på brännan istället!

Ekonomin är åt helvete och jag orkar bara inte tänka på det.
Men 2,5 h träning och bara en sallad igår fick ner mig på 61. Bara 1,1 kilo kvar till mål nummer ett! Alltid något!
Kommer eventuellt dra till gymmet idag också. Vi får väl se! Men jag KAN inte vara beroende av A nu när alkoholen kommit in i bilden igen. Det är för oförutsägbart! Jag är bara så jävla glad att vi inte bor ihop längre!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts