Wont You Send Me an Angel?

Ångest i mängder! Hets igår efter att Olle gått hem, en färdigrätt, en rittesport och en halv påse chips, känner mig sååå bra idag.
Ovanpå det ringer A och väcker mig och säger att han måste ha 1300:- för telefonräkningen, det är fair, telefonen står på honom. Men sen har jag lagt ut typ 2000:- på honom innan han fick lön som jag fått tillbaka 500:- av, vilket också kan vara lite fair eftersom han hjälpt mig när jag haft det kasst och så säger han "Hur skall du klara dig resten av månaden, du kan ju inte leva på luft!"
Det kan jag visserligen göra rent tekniskt men ni fattar.

Så vad gör jag nu, prostituerar mig? Råna pensionärer? Hade jag haft mina pengar helt för mig själv hade jag klarat mig denna månad, men nej, pengarna är slut och jag sitter i samma jävla skit som alltid.

Som tur är skall jag till psykologen om två timmar, vilket gör att jag inte kan ta stesolid nu. FML

Någon som har NÅGOT tips om vart jag kan vända mig för att skaffa extra pengar?

Help I'm sinking!

Jaja, idag skall jag i alla fall följa med Olle när hon skall tatuera sig, vi hade en myskväll igår också, helt underbart!


2 comments:

  1. Anonym sa...

    får du pengar från försäkringskassan? Kolla upp olika fonder. Det finns en i sthlm som jag fått flera ggr ifrån FVO . Sen har svenska kyrkan ibland och andra. Så kolla upp det.

  2. Demonic sa...

    Ja, jag har försökt innan men det är jättesvårt att hitta men FVO ser väldigt bra ut! Tack för tipset!

About

Labels

Popular Posts