Kort update

Så, tillbaka till vardagen!
I helgen har jag varit på släktträff med A's familj vilket har varit oerhört lyckat och jag hade inget att vara orolig för märkte jag direkt när jag kom dit. Kände mig oerhört välkomnad av hans släkt!

För mycket mat blev det självklart. Och jag ligger på 62 nu. Ett kilo i fel riktning men nu kan jag ta tag i mig själv när det inte är massa ätande och drickande.

A drack igår och jag hade hans mediciner i min väska så han var lite tvungen att komma hit och han sov över för första gången.
Hade det inte varit extra ordinära omständigheter hade jag inte gått med på det.
Det lät på honom igår som att han inte ens skulle försöka sluta dricka, vet inte om det var fyllesnack eller vad han egentligen menade med det men jag grät i en halvtimma och då mådde han jättedåligt. Going back and forth!

Ja, ny vecka, idag skall jag gymma och sola!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts