Fullständigt Jävla Död Inuti

Det känns som att jag har sovit minus tre timmar inatt. Först nu har jag sminkat mig och är redo att eventuellt gå ut i köket.
Nja, riktigt så illa är det väl inte men jag skulle behöva fem Espresso för bästa funktion.

Annars har jag vaknat upp bredvid min älskling för första gången på jag vet inte hur länge. Det var underbart men det är konstigt hur fort allt kan kännas helt normalt.
Jag var lite sur igår och vi fick liksom inte den här, "åh vad härligt det är att bara vara med dig"-känslan.
Men det skall vi fan ta igen nu. Typ gå på globen och glo i affärer och träffa lite polare till B.

Vaknade med en gnagande hunger, en sådan man bara inte kan ignorera så självklart har jag redan fuckat upp dagen med två skålar müsli. Det hade blivit mer om inte B visste hur man hanterar en Bulimisk flickvän.
Nej, nu skall jag ut och leva livet. Eller i vart fall ta en cigg utomhus. ;)

Love
/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts