Hyper! Hyper!

Nu har jag druckit på tok för mycket kaffe så hela jag skakar. Kan bero på att jag kombinerat två kannor kaffe med ett gäng Efedrin och 900 mg Lyrica. 900 mg är mycket, den rekommenderade högsta mängden är 600 mg och jag står på 750. Jaja..

Vaknade två inatt, somnade visserligen typ vid halv åtta i soffan så jag har väl fått lite sömn ändå. Idag skall jag nog ta ten Power Walk runt vattnet, det tar typ 20 minuter och kanske går jag till sjukgymnastiken. Jag skall börja där med en ledare men jag tror jag kan gå dit när jag vill eftersom jag har en remiss.

Mormor kom hit igår och drack kaffe och hon hade sparat mat från deras lunch och försökte få mig att äta. Jag vägrade, jag tror att de vet att jag har Bulimi, fast de kanske inte vet vad det betyder.

Nej, nu fick jag en kissekatt i knät, får leka lite med henne, hon är så himla kelig.

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts