I Am The Walrus

Sitter med färg i håret och väntar på att få duscha ur det. Hatar att färga håret men det är skönt när det är gjort.

Har ätit en "grönsallad" och ett päron idag. Har insett att jag måste verkligen äta något så jag har köpt hem melon, ananas och päron.
Tror det får räcka för idag, kan inte gå på mer än 400 kcal.
Har min underbara vän här som tyvärr måste hem till sig ikväll och jag blir ensam igen men jag tar igen det med lite träning och ett låååångt samtal med B.
Tror jag skall åka upp till honom i Stockholm nästa helg! Längtar något otroligt.

Var på krogen igår också, så satans tråkigt och så träffade jag några som tydligen kände Adam Tensta och därför tyckte de att de var lite bättre än alla andra. Suck! Som hårdrockare tycker jag är att det urfjantigt men jaja.

Såg kort på när jag var smalare och är så jävla sporrad att gå ner i vikt nu, jag måste! Och har bestämt att jag skall köpa en korsett när jag gått ner till 55.

Love

Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts