My Mom

Åh, jag sitter och kliar på ett irriterande sår. Jag var så smart att jag skulle ta upp alla rena bestick från bestickkorgen och tänkte inte på att det låg en liten kniv i också (alltså en vass kniv) så nu har jag skurit mig mellan fingrarna! Bra jobbat!!!

Blev ingen mat igår även om jag var sjukt frestad. Mamma hade med sig jordnötter och någon slags pistagemojs och jag ville verkligen, en sådan var bara 50 kcal men jag stålsatte mig.
Mamma kommer varje dag nu tills mitt boendestöd kommer igång. I förrgår kollade vi på det okända och igår på Pirates, Död mans kista. Jag är ganska säker på att hon vill se trean idag.

Jag har ju ett poängsystem och igår kom jag upp i 39 poäng, det är sjukt mycket. Så för varje tio poäng har jag bestämt att jag får se på ett avsnitt av Legend of the Seeker. När jag kollat klart på den blir det väl någon annan serie.

Idag skall jag träna, en PW är inte så festande eftersom vädret är piss. Men jag har tankat några träna hemma videos och när jag har råd skall jag till bokhandeln för där finns ett kit med strechband, DVD och bok typ. För bara 179:-. Helt klart överkomligt, det kanns en med yogamatta och yogadvd också, kanske skulle köpa bägge.

Måste öva upp mig i högklackat också, jag hatar platta skor (förutom kängor). Kan gå i typ två minuter, kanske skulle gå runt hemma. Hmm..
Efter många om och men har jag laddat upp bilden på min lite mindre feta mage på min Facebook.

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts