Purple Pills

Tabletter tabletter tabletter. Varje morgon tar jag en vitamin och en omega3 tablett från Pikasol Total (fd Möllers total), två Silica, tre Äppelcidervinäger, 2 Lyrica, en Fluoxetin och en Zyban... Suck. Ja, nu är visserligen merparten tabletter som jag valt att ta själv. äter man dåligt MÅSTE man proppa i sig vitaminer.

Skall lägga upp nya bilder på min mage som krympt lite i alla fall samt vikt på min Facebook. Snälla bli fans, jag behöver två fans till för att bli godkänd som typ, kändis eller något liknande. För att kontot skall gillas som fiktiv person helt enkelt.

Min lillsnutta (min katt alltså) väckte mig klockan sex och ville leka, kul kul. Men jag är riktigt stolt över mig själv, jag har fått riktiga vuxenpoäng genom att faktiskt bädda sängen. Direkt när jag gick upp också.
Nu har jag tänt rökelse men lavendeldoft och mysar med mitt te och det faktum att jag rasar i vikt. Fem kilo på en månad är inte fy skam.
Sen måste jag rekomendera Funlights sommarsmak, Kiwi Green Tea. Underbar att svälja ner alla tabletter med. ;)

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts