High on the Heels

Jag skall inte röka på. Jag blir litet av en staty och fastnar i mina egna tankar. Dessutom är det ju munchies från helvetet som följer.

Jag har knappt vaknat till ännu en dag och åt en halv co-co till frukost. Om jag bara äter det så är det ju lugnt. Men så lär det ju inte bli.

Batterierna så min super awesome och asdyra stegräknare håller på att ta slut, inte det roligaste som kunde hänt för jag orkar inte leta reda på en minimini-skruvmejsel och sedan vilket batteri som nu skall in. Jag har däremot en stegräknare i reserv hemma.

Det blir säkert bra.
Jag fick ju nya mediciner mot min bulimi som egentligen är mot alkoholsug så vi får se hur de hjälper. Tanken är att jag skall slippa matsuget då, alkoholsug har jag ju inget större.

Det hade vart bra att veta innan man gick ut hur långt man skall gå för jag vill verkligen ha mina högklackade men efter att ha legat inne så länge har jag tappat min finmotorik och framför allt uthållighet i att gå i klackar. Tänk om alla killar ens visste att sånt fanns?

Love
/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts