Blessed

Idag än ingen vanlig dag för idag skall jag till Sveriges huvudstad. Göteborg alltså, äntligen träffa Lovely och bara softa!

Har redan lyckats hetsa, good going stupid. Men jag har även fått i mig liite näring eftersom både jag och Lovely är Proanas är det inte direkt mat som står på schemat.
Jag har träningsvärk i magen efter DVD'n häromdagen vilket är ett tecken på att jag gjorde rätt.

Nästa vecka skall jag börja sjukgymnastiken och det är då kampeln mot kroppen börjar på allvar!

Eftersom jag åker iväg så kanske jag inte kan blogga men jag har lagt upp mina hemska mått på min Facebook om någon är intresserad av vilka mått man har när man är höggravid. :/

Nej, duschen och sånt!
En vacker dag skall det vara jag som är med på massa thinspobilder som den här bredvid.

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts