Why Dont't You Get a Job?

Dagen är snart slut och det enda jag inte har gjort är att träna. Funderar på att gå en promenad men min underbara PG har däckat, vi har tagit lite Iktorovil och Lyrica och han är inte lika van som jag, men vi hade det jätte mysigt innan han somnade.

Ingen mat idag och jag kommer göra allt för att undvika den fällan. Jag har slängt allt förutom lite yoghurt och havregryn att göra gröt på om jag vill.

Nej, får väl kolla på något avsnitt av Legend of the Seeker.

PG och jag pratade om jobb. Jag vet inte hur jag skall klara att komma tillbaka till jobbet, men jag tänker nog åka till jobbet och bara jobba, utan lön. Bara för att komma dit, jag kan inte stanna hemma resten av livet. Jag vet ju att jag egentligen älskar mitt jobb och jag trivs nog bättre där än att vara hemma och bara reflektera över mina känslor.

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts