Mitt Annexia

Idag börjar mitt nya liv. Eller mitt nya liv började egentligen igår. Jag har äntligen fått i kulan till min septum-piercing och skall inte sitta still en minut idag.
Tyvärr suger mina ögon så jävla fett att jag inte kan ha linser men det skiter jag i idag, jag skall till psykologen, banken OCH träna så in i helvete att jag måste ha linserna i. Får ta ur de ikväll när jag är klar med allt.

Måste antagligen hämta ut halva apoteket idag igen, i alla fall Zopiklon och sen måste jag kolla på resten, om jag åker till Stockholm på fredag måste jag ha mer mediciner att hämta ut nästa vecka. Eller, inte om, eftersom jag åker till Stockholm!

Jag vill inte träffa någon av B's vänner eftersom de kommer se hur jävla fet jag är och jag pallar liksom inte det.

Men anyhow, borde äta något, vill inte äta något så jag får väl trycka i mig ett päron och göra mig i ordning för stan.
Eller så tuggar ajg bara ett tuggummi.

Behöver inte gå hemifrån förrän två när jag tänker efter...

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts