Take the Long Way Home

Jag var så JÄVLA dum att jag köpte 2 kg pommes för mina sista pengar. Det ledde till att jag åt pommes igår (självklart) men nu har jag slängt resten (och sprutat Ajax på så jag inte kan äta dem)!!

Är så glad för min vän att hon är gravid, tror hon kommer bli en grym förälder.
De enda jag kan vara förälder till är mina älsklingar, mina två katter. B har våran tredje i Stockholm.

Han är så dålig på att leta lägenhet att det är sjukt. Men förhoppningsvis börjar han gå på visnar den här veckan.
Om någon vet en trea i Stockholm skriv gärna, enda kravet är att det är nära tunnelbanan.

Så, idag har jag inget att äta och tänkte tvinga mig själv ut på en promenad, även om jag verkligen inte vill. Jag har blivit så bekväm hemma att jag aldrig går ut om jag inte måste men idag är det skönt i solen! Och ingen fuskpromenad, skall gå minst en halvtimma! Måste komma över min trötthet bara.

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts