Lunchbox

Oooj vad roligt att läsa så många kommentarer.

Igår tänkte jag minsann Mia och då är det tur att man är så jävla lat att man inte orkar gå till Statoil 400 meter bort eftersom man måste gå i en uppförsbacke på vägen hem. (Utesluter alltså cykeln.)

Så jag åt det jag hade hemma, en halv liten vattenmelon, två smoothies med mest mjölk och bär och det jag köpt hem till middag var kyckling så det var helt ok. Bättre än chips och B&J i vart fall.

Blev så arg när jag köpte en ost och skinksallad på dagen eftersom det var pasta i skiten. Kan den inte heta pastasallad med ost och skinka istället då?
Så det blev inte mycket mat där eftersom jag inte åt av pastan.

Men jag har köpt ett par jeans, jag har insett att jag kan inte leva i mjukisbyxor fram tills jag går ner tillräckligt och jag hade rabattkupong på Lindex.
Blir bra eftersom jag skall åka till Stockholm idag och träffa min älskade. Jag bokade första klass för det kostade typ 50:- mer än andra klass. :)
Jättebra att jag har 1000:- kvar och bara har betalt hyran och telefonräkningen. Men det löser sig, hoppas jag.

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts