Money, money, money

Jävla baaaajs! Hetsade igår. Men det var i alla fall müsli och yoghurt så jag fick väl i mig någon näring av det hela.
BORDE börja äta frukost, men jag är så jävla rädd för att hetsa senare på dagen då.

Nu har jag ju vart så jävla smart att jag handlade upp de sista 70:- jag hade på resten av månaden. Jag får hoppas att B får pengar från Stim imorgon så jag kan köpa kattmat och cigg. Tror de klarar sig idag. Jag kan ju som sagt snatta med det är jävligt svårt att snatta torrfoder.

Idag skall jag till min psykolod och jag har vart så duktig och fyllt i mina dagbokspapper som jag skall. Kommer säkert glömma de hemma bara för det.
Att ringa sjukgymnastiken och få en tid står också på schemat.

Nepp, nu skall jag slöa och spela sims. =)

Love

/Demonic

0 comments:

About

Labels

Popular Posts