The Ghost Of You


Jag sitter och funderar på två saker, om jag skall hetsa all skit jag köpt hem. Jag är liksom inte säker på det längre.
Det andra är vad som hänt ifall... Ifall jag aldrig lämnat mitt ex, eller alla mina ex. Jag fick en tankeställare på krogen i lördags när mitt ex sa att, jag vet inte vad han sa egentligen men han antydde väl att han fortfarande hade känslor för mig. Men jag är inte säker, vi var bägge fulla.

Men vad hade hänt? Jag kanske aldrig utvecklat mina ätstörningar, jag kanske inte legat på psyket till och från i ett år. Men vad jag vet är att jag hade aldrig träffat B. Det vackraste i mitt liv. Och jag vet att det gör ont i hjärtat varje morgon jag vaknar och varje natt jag går och lägger mig. För B är i Stockholm och jag är fem timmar bort.

Jag funderar alltid på vad han gör, varför han inte ringer, hur han ser ut just nu. Jag vill bara ligga på hans bröst och andas.
Jag saknar honom så att jag gråter när jag skriver det här!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts