Ain't It Fun

Väntar på min fina N. Vi skall bygga ihop min säng som sagt. A är ute ur ekvationen för män KAN inte bygga ihop saker med andra människor! De är envisa och har alltid rätt (bara för att de är män) och har stora problem med att läsa instruktioner. Jepp, könsdiskriminering deluxe, men vi får väl diskriminera ibland också. ;)

Mådde så jävla dåligt i morse så jag tog en Iktorivil. Nu har jag typ tre kvar, jag vet inte vad jag skall göra när de tar slut. Jag kan inte gå till min läkare och förklara situationen, jag kan inte ta upp det alls i MBT-teamet. Kan bara prata med mina tjejkompisar, de är de enda som förstår. A skulle bli vansinnig om han visste att jag börjat ta de igen men en jävla tablett och jag mår ok i 3 dagar. Vad är så fel med att göra mig till en fungerande människa? Jag hade inte kunnat gå till gymmet idag om jag inte fått i mig den där lilla tabletten. Jag hade inte orkat träffa N om jag inte tagit den lilla tabletten.
Det sjuka ligger i att jag mår så dåligt, inte att jag använder de verktyg jag har just nu för att tackla det.

A ringde och ville komma över ikväll och äta middag(!!!) och ha sex, haha. Och träffa N också. Men vi får väl se vad som händer, en sak i taget tror jag på.

Är orolig för mig ekonomi med tanke på att jag inte har en krona till mitt namn just nu. Jag äger nog inte ens mitt namn när jag tänker efter.

Fuck it, nu skall vi bygga säng, ha trevligt och.. Ja, typ det.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts