Roads

Jag har fått ännu en bekräftelse om att det är fel att prata känslor. A har frågat om det är viktigt för mig att andra runt mig vet om mina problem. Jag vet inte vad han syftade på men jag tolkar det som att det inte är ok att prata om sin problem, en annan tjej på MBTn idag sa lite samma sak.
Men jag klarar inte att hålla inne allt, men jag klarar inte att berätta allt.

Hur skall A någonsin kunna förstå mig om jag inte kan prata om mitt mörker, om jag inte kan få möjlighet att fritt prata om mina känslor.

Med B kunde jag prata fritt. Han förstod mig till fullo, på något konstigt sätt.

Allt det här är samma budskap som mamma gav mig som liten, men pappa uppmuntrade mig att prata om mina känslor, han såg att det fanns ett litet mörker i mig som kunde bli större om de inte hjälpte mig.
En stor del av hoppet dog med honom. Hoppet att jag kunde leva ett normalt liv.





Ohh, can't anybody see
We've got a war to fight
Never found our way
Regardless of what they say

How can it feel, this wrong
From this moment
How can it feel, this wrong

Storm.. in the morning light
I feel
No more can I say
Frozen to myself

I got nobody on my side
And surely that ain't right
And surely that ain't right

Ohh, can't anybody see
We've got a war to fight
Never found our way
Regardless of what they say

How can it feel, this wrong
From this moment
How can it feel, this wrong


How can it feel, this wrong
This moment
How can it feel, this wrong

Ohh, can't anybody see
We've got a war to fight
Never found our way
Regardless of what they say

How can it feel, this wrong
From this moment
How can it feel, this wrong

0 comments:

About

Labels

Popular Posts