Ego Brain

Idag skall jag flytta. Syrran kommer om två timmar med bil och sen kör vi direkt till min lägenhet. A är ett jävla as just nu och "orkar hjälpa mig att flytta in i bilen" men det verkar som att det är det enda han orkar också.
Jag blir så ledsen när jag har fått så mycket skit för att jag skulle vara lat och så visar det sig att det är han!
Jag förstår inte, jag skulle hjälpa honom om han behövde flytta. Att må för dåligt är bara BS, jag mår fan inte speciellt bra men jag klarar det!
Både Olle och N har erbjudit sig att hjälpa! Men min egen pojkvän.... Konstigt att man känner sig ensam.

Visserligen kommer jag ta en stesolid runt nio så jag orkar vara aktiv. Hade egentligen planerat att proppa i mig lite extra lyrica men både det och vågen är nerpackad!

Jag hade glömt allt runt att svälta, matsmärtorna, illamåendet, yrseln. Men det spelar ingen roll, det är fan så värt det och det är 5 kilo ner nu! Going on 20!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts