Rape Me

Fuck vad jag känner mig ouppskattad. Jag och A skulle flytta lite grejer (mina också) men jag blev fast med allt tungt arbete och han höll på med småplock och att städa.
I alla fall, jag vill bara bli klar och orkar inte bråka och han blir bara mer och mer sur. Så när vi är klara går jag bara.
Men innan jag gick sa han något om att han inte ätit mer än det vi åt till lunch (äggröra med bacon), när jag sa att jag ju inte hade ätit mer heller utan att bli otrevlig svarar han "men du är ju van vid det, det är inte jag".
Ursäktar det att han är otrevlig och sur som en citron? NEEJ!
Äh, fuck it. Tog 0,5 mg Iktorivil och mina sömntabletter direkt när jag kom hem.
Tidigare idag hade jag också sjuk ångest, men det kan berott på att jag var bakfull.

Hade typ den bästa kvällen igår med Nallebjön. ;) Fyra glas vin och jag ligger typ på golvet, är det det man kallar nolltolerans? ^^
Men trots att jag vart bakis som fan var det värt det. Jag hade så jävla kul!

Nu känner jag iktorivilen börja verka.

Ja just det, höll på att glömma det bästa. 54,6!! Under 55, så nu kör vi fem kilo till, I'm in the zone!

2 comments:

  1. W sa...

    Åh vad gör du för att gå ner i vikt!? Jag kommer aldrig någonvart :(
    Förövrigt tycker jag att fyra glas vin är ganska bra gjort.. Jag klarar bara ett haha

    W
    http://tricksandbones.blogspot.se/

  2. Demonic sa...

    Svälter plus undviker kolhydrater. Det är vad jag har gjort den senaste månaden.
    Haha, ja, på tom mage också. :P

About

Labels

Popular Posts