(Body) Movin'

Så, nu är allt färdigflyttat, resten är bara jag som behöver sortera upp lite saker. Helst innan N kommer och skall hjälpa mig att montera upp min loftsäng. Jag hade kunnat be A men alla som någonsin försökt montera något med en man vet hur det funkar. De har sin envishet och stolthet och vägrar ta om man säger åt de att de har fel. Det är helt omöjligt!

Nej, två smarta brudar gör det dubbelt så fort även om vi kanske inte har samma muskelstyrka.

Det gick bra när mamma kom igår, inget bråk, inget tjafs och jag fick massa bra småsaker från IKEA. Vi drog igenom hela IKEA Kungens Kurva på 30 min! Det var expresshopping på hög nivå, hörde bara mamma ropa "ta den" om jag stannade till och kollade på något!

Ont i magen idag också. Måste få ut att skit (bokstavligen) och det verkar inte gå så bra..

0 comments:

About

Labels

Popular Posts