The Rip

Allt blev fel.
Den där jävla godispåsen i förrgår ledde till att jag åt typ allt jag hittade igår också. Efter att jag tackat nej till att äta middag hos svärmor. Hade nog varit bättre det.

Iaf, det blev ingen sängmontering igår, vi tar det idag istället.
Egentligen känns det som att jag inte har något att tillägga just nu förutom att jag har pengar till två paket cigg kvar, sen vet jag inte mer. Jag hoppas få ett beslut från försäkringskassan om jag får aktivitetsersättning eller inte typ, igår helst.

Åter igen kom killen som sexuellt utnyttjade mig som 13-åring upp som förslag på vänner på Facebook. Ironiskt nog samtidigt som jag läste om Miiko Albornoz, fan vad jag önskar att en hel fotbollsklack hade kunnat skrika åt den killen om utnyttjade mig!
Äckliga as..

Jag känner mig förövrigt som en urtvättat disktrasa idag. Borde gå till gymmet men jag orkar knappt gå och hämta mer kaffe i nuläget.
Måste visserligen köpa cigg snart och då är jag ju redan vid gymmet så jag kanske skulle smita in då.
Skall jag ta en Stesolid? Nej, jag har fem kvar, och de skall räcka i två veckor till.
Har ringt min psykolog och talat in ett meddelande så jag hoppas hon ringer upp.

Och även om jag inte hade något att skriva blev det en massa ändå.
Nej, nu skall jag väl gotta mig i min misär eller något.

0 comments:

About

Labels

Popular Posts