This Is The New Shit

Är fett oinspirerad just nu. Det var underbart att se 55! (.8) men ett steg neråt. Eftersom jag bor 450 meter från gymmet drog jag dit en stund till.

Har inte orkat packa upp så mycket eftersom jag hyr av en kille och de prioriterar inte direkt städning när de flyttar. Men han målade om allt innan jag flyttade in och jag ser hellre att jag får städa än att måla.

Men min plan är att ta lite Lyrica och bli hyper, fixa det jag har just nu så allt är rent och fint tills mamma kommer nästa helg med resten av mina möbler. Just nu är det värma vatten i micron, eller allt i micron egentligen eftersom alla kastruller, bestick, vattenkokare är i min hemstad.
Som tur var hade jag i alla fall en låda med porslin här i Stockholm!

Så, Lyrica, städa upp, dra och gymma när mina cigg är slut och jag ändå måste köpa nya!
Blir bara kondition idag.
Sen, om jag har varit duktig skall jag hälsa på Chilah om jag får! Det får bli min belöning för det är så himla skönt att bara prata med henne. När jag var där sist hade det plötsligt gått två timmar som kändes som några minuter typ!
Kom på att jag nog har en kortlek någonstans som jag kanske kan ta med.

Men steg ett är nog att skaffa en riktig mall till bloggen. Ni får väl se om jag lyckas. Haha!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts