No One Knows

Jag vill bara lägga mig ner och skrika och gråta. Men jag står upp, vet inte för vem.
Men hela tiden när jag försöker säga att jag mår fan inte så jävla bra som ni tror! Då får man antingen höra att "det är bara" eller annat trams.
Jag kan inte prata med en levande själ på den här planeten! Det går inte, jag tror att mina problem är så små att ingen bryr sig ändå. Jag vet att det antagligen inte är så. Men det gör att jag inte KAN prata med någon! Det fanns nog bara en person som kände till alla mina sidor.

Så dagen har spenderats med att sova eller ligga och fantisera och visualisera att skära mig själv. Eller hugga mig i magen med en kniv. Sånt mysigt! Tro fan jag fått proppa i mig stesolid idag, jag vill bara få bort tankarna!

Imorgon och på lördag skall jag flytta. Jag vill inte bo där, egentligen, det har jag inte sagt till någon men det är en betongcell med ett fönster. Antar att jag får göra det mysigt då..

Fuck it, ingen läser det här änpd. :/

2 comments:

  1. CNiD sa...

    Joo! Läst din blogg i många år å var med på Ami....blev glad att se dig aktiv igen...eller egentligen itne för du har inte blivit fri men du var en blogg/person jag alltid återvände till å den första ÄS relaterade jag hittade...å inte bara de andra saker som hur du mått, när ingen av mina nära fattade...På sätt å vis är du en vän jag aldrig träffat även om du ej vet om mig. Hette nog Cyanid eller silvervinge på ami men kmr ej ihåg..

  2. Demonic sa...

    Vad roligt att höra! Eller ja, men du fattar.
    Jag känner igen namnet men kan inte riktigt placera dig. ;)

    Hoppas du fortfarande tycker jag skriver lika bra. ;)
    Kram

About

Labels

Popular Posts