Against The Gods

Måendet är inte så bra just nu, A var här och åt middag. Vi köpte en grillad kyckling, någon sås, wokgrönsaker och pasta. Jag åt bara kyckling utan skinn och wokgrönsaker, det plus en banan är vad jag har ätit idag. Vill egentligen dra till gymmet men jag måste sova typ snart.

Är så förbannad över att min läkare typ tvingade mig att prata om mina ätstörningar i gruppen idag. Jag kan KNAPPT prata med min psykolog om det, jag är verkligen inte redo att prata om det i grupp. Och jag blev så ställd att jag började säga några generella saker men det kändes så himla fel. Och hon har ingen rätt att göra sådär.
Sedan var det annat att jag mår så dåligt i allmänhet att hon ville erbjuda min en inläggning. Som om det skulle hjälpa till någonting..
Enda gången jag skulle sätta foten på psyk igen är med ett vårdintyg i handen.

Allt är...svårt!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts