Never Surrender

Dagarna går så snabbt. Känns inte som att jag hinner något samtidigt som att jag inte gör något. Eller jag kanske inte hinner göra sådana saker som jag vill prioritera helt enkelt.
Igår firade jag valborg på gymmet, men mer dåligt samvete för att jag bara orkade 45 min. Även om det var på tom mage är det fortfarande för lite!
Så det blir bara att dra tillbaka igen typ, nu.
Har tränat frökens magträningspass i lördags. Har fortfarande träningsvärk. :) Good shit, tro mig!

Matmässigt har det gått bra förutom en popcornpåse i förrgår jag fortfarande har ångest över.
Vikt idag 66.6! Det är ett bra tecken antar jag. ^^

Och nu hinner jag inte blogga mer om jag skall hinna träna och duscha innan jag hälsar på chilah! Hon kanske uppskattar om jag inte luktar svett. ^^

0 comments:

About

Labels

Popular Posts