Issues

Så. Generellt har dagen gått bra, vi tog upp något OM gruppen I gruppen idag. (MBT-gruppen) Det kändes bra att vädra en incident från förra veckan. Jag har gått och tänkt på den här incidenten hela veckan så jag behövde verkligen det!


Annars har jag väl inte gjort så mycket så. Vek några enstaka kläder och sen kollade jag på TV.
Har någon sett de här "real housewifes of.."? Jag jämför deras problem med mina och tycker nästan synd om de när de bråkar över att någon tog ett telefonsamtal hemma hos någon annan. Hur kan man leva så ytligt och inte förstå vilka problem som finns på riktigt i världen och vilken begränsad syn de har på världen!

Sedan åkte jag till A. Han lagade såklart middag men tur för mig är att han inte kan knepen, så det var lätt att bara äta väldigt lite om inte annat!
Men det känns som att vi kan kommunicera på ett annat sätt nu, det känns bra.

Imorgon SKALL jag till Ö&B och införskaffa diverse småsaker till lägenheten. Och mamma skall köpa en loftsäng till mig, så nu är det fixat.

Nä, god natt

0 comments:

About

Labels

Popular Posts