Sleep

Läget är, stabilt kanske? Jag vill inget hellre än att sova, dygnet runt. Men det går inte riktigt till så om man inte tar en karta propavan i taget.

Egentligen skulle vi kolla på hockeyn hemma hos mig men det blev tillslut så att jag åkte hem till A. Han hade tagit med mat till mig från när han åt middag med sin mamma. Åt bara halva portionen han hade med (som var en portion för en stor man som honom, knappast för mig) och blev "så mätt" att jag inte "orkade min chokladmousse" och skulle ta den senare, vilket jag "glömde".
Han är inte puckad, han fattar att mina ÄS börjat dominera mer i mitt liv, men han förstår inte till vilken grad. Skulle han göra det kommer han tvinga sig fram till att jag får hjälp och jag tvivlar inte på att han kan få in mig direkt trots kötider. Vill han någonting brukar han få det...
Och jag föreslog middag hemma hos svärmor idag, vi brukade ha tradition att alltid äta middag på söndagar och jag och A behöver komma utanför vår trygghetszon, även om det bara är hos hans mamma.

Men jag orkar inte tänka på det nu, jag har fan nog med pengabrist och brist på ork.

Det bästa idag är att jag och Olle skall gå ut på långpromenad! Det var så skönt sist vi var ute och tiden gick för fort!!

Ja, ligger väl relativt stabilt runt 64. Har gått ner 10% av min kroppsvikt och har nu BMI 22,9! Tio kilo till och jag kan känna mig relativt ok.
Nu skall jag mäta mig och se hur mycket jag verkligen har tappat! Måttband slår vågen!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts