Fly Away

55,8 och nästan ett kilo ner från igår. Sättet jag gör det på kan ju diskuteras av alla "normalätande" människor därute men A är clueless. Han ser bara att jag gått ner i vikt, kopplar inte det till att jag skulle återgå till allt jag känner till. Men sålänge jag sköter mina kort rätt kan jag undvika upptäckt ganska länge.

Blir ibland fett irriterad på att han alltid skall förklara hur man skall göra för att må bra, om han inte kan få sig själv att må bra, hur kan han vara en sån expert på andra?
Äh, liten parantes, det var värre när han drack. Då var han en expert på allt ibland.

Idag skall jag packa ihop mina saker, men jag vill bara lägga mig igen, och kommer nog att göra det också.
Inser att jag kanske borde köpa flyttkartonger, typ nu.
Måste sortera ut vad jag skall ta med och vad jag kan lämna här. Eftersom risken är extremt stor för inbrott i förrådet i min nya lägenhet kan man bara förvara sånt som ingen är intresserad av, typ gamla kläder. Har visserligen en del sådana som jag skall ta med, mina underbara str 34 byxor som är så sjukt snygga. Och en läderklänning som jag aldrig hann använda eftersom jag köpte den precis när jag var påväg upp i vikt igen och trodde inte det skulle vara några problem att gå ner igen.

Satan var skumt det här känns. På ett sätt känns det sååå skönt, jag och A kan inte bo ihop, inte just nu i alla fall. Han måste fokusera på sin nykterhet, jag måste fokusera på min MBT, och 24,5 kvm är för litet för två.

Jag och Chilah satt och pratade igår och helt plötsligt hade det gått två timmar! Det har varit så, första morgonen när jag sovit hos henne satt vi och pratade och jag ville inte dra. Allt kändes så naturligt bara! Det är så få man kan bara vara med, de få jag har försöker jag verkligen behålla för jag om någon vet att människor kan vara fruktansvärda mot varandra så de som är fina måste man ta hand om!

Dravvvellllll

Och lite inspiration!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts