Beautiful Day

Har varit en bra dag. Har plockat lite till, en sak i taget liksom. Sedan har jag gymmat och fixat autogirot på gymmet som jag tydligen hade lyckats skriva in fel kontonummer så nu slipper jag faktureringsavgift på 50:-.

Igår blev det lite överätning när jag och A åt middag. Så när jag kom hem och gick och lade mig så kände jag bara illamåendet och det var jävla kaskadspyor. Skönt att bli av med en del mat men jag visste ju inte varför jag spydde så jag skickade ett sms till A om att jag spytt ifall det skulle vara något smittsamt eller så.
Men..
Nu är A mig på spåren om att mina matvanor gått tillbaka till det gamla och jag klarar verkligen inte att han vet för han kommer inte ge sig förrän jag får hjälp om han kommer på hur det är egentligen.
Han kommer göra allt för att jag skall få hjälp och det är väl positivt att han bryr sig så mycket men jag kan inte.
Inte just nu.. Kanske aldrig..

Och idag känns det som att jag ätit lite för mycket men det måste jag ju om jag vill träna!
Nepp, nu skall jag lägga mig för jag känner att Propavan-hungern börjar slå till!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts