Wait and Bleed

Har varit dålig på att blogga, har både mått jävligt dåligt och varit upptagen. MBT osv.
Så nu har jag tränat i en timma eller något, styrka ben.Känns skönt även om jag är lite orolig att jag har överstretchat men det märker vi väl imorgon antar jag.
Nu dricker/äter jag en Varma Koppen Klar Grönsak eftersom kcal är energi som skall ut ur min kropp, inte in!

Har hetsat lite, mått dåligt över det, inte ätit, hetsat på kvällen igen och så har jag varit konstant sugen på Pizza. Fucking Pizza! Illamående på tallrik (egentligen).
Idag har jag ätit lite köttfärssås, A lagade spagetti och köttfärssås men spagettin hoppade jag. DET är verkligen tomma kcal som bara gör en mer hungrig.

Och så var det bråk idag, eller mer diskussion kanske, men den gick väl mer eller mindre ut på att A inte är säker på att vi skall vara tillsammans. Men jag vet inte, det är lite för mycket för mig att tänka på just nu. En dag i taget verkar vara det vinnande konceptet just nu. Och ett kilo i taget!

0 comments:

About

Labels

Popular Posts