Push It!

Haft en grym dag.
Var lite seg i morse men så sa N att hon skulle gymma och jag blev inspirerad och drog till gymmet. Det var sjukt varmt där, något fel med deras AC eller något men lite över en timma på gymmet.
Sedan hem, sova en kort stund och sedan drog jag till Olle. Vi var ute och promenerade i 3,5 h! Och tiden gick så jävla fort!
Sedan gick vi in på H&M och fyndade lite. Jag hade ju ett presentkort så jag har köpt två nya linnen. Det är det första jag har kunnat unna mig på väldigt väldigt länge, när A drack gick alla pengar till det. Det fanns inga pengar till kläder.

Har fruktansvärt ont i fötterna och benen, komm
er kännas skönt imorgon!

På söndag får jag resten av mina möbler! Så jag måste få i mig mat, ordentlig mat imorgon och söndag för att orka flyttlass nummer två. Min mamma tar inte hänsyn till att jag ätit dåligt, snarare tvärtom. Så det är bara att "man up" och se till att jag åtminstone får i mig de 900 kcal jag "skall" äta.

Ja vi får se, jag har inte ens råd med mat och jag har kommit upp i att röka två paket cigg om dagen. Vansinnigt!


0 comments:

About

Labels

Popular Posts